کمک مومنانه بچه مسجدی ها  در یلدای مهربانی به نیازمندان 

کمک مومنانه بچه مسجدی ها  در یلدای مهربانی به نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹
ملیحه یونس زاده گفت: هم زمان با شب یلدا بچه مسجدی های کانون با کمک مومنانه، تعدادی لباس در قالب طرح یلدای مهربانی به نیازمندان اهدا کردند.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که فعالیت های اجتماعی کانون باب الحوائج ذیل رواق همدلی اجرا می شوند، گفت: هم زمان با شب یلدا بچه مسجدی های کانون با کمک مومنانه، تعدادی لباس در قالب طرح یلدای مهربانی به نیازمندان اهدا کردند.

 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت بیان کرد: لباس های اهدایی شامل پیراهن، شلوار و کفش برای گروه سنی کودک و نوجوان بود که با هدف نشاندن لبخند بر لبان نیازمندان در بین آنها توزیع شد.


 

 






وی به سایر فعالیت های کانون باب الحوائج که در راستای طرح ملی ایران قوی در حال اجرا هستند، اشاره کرد و افزود: اجرای طرح شنبه های کتاب از اولویت برنامه های فرهنگی کانون است که به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا می شود.



 





یونس زاده ابراز کرد: بر همین اساس شنبه هر هفته پس از اقامه نماز جماعت یک کتاب مفید و خوب توسط امام جماعت مسجد معرفی می شود تا از این طریق نمازگزاران نسبت به کتاب و کتابخوانی ترغیب شده و این کالای با ارزش در سبد خانوارها قرار گیرد.



 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت اظهار کرد: طرح سه شنبه های تکریم یکی دیگر از برنامه های کانون است که ذیل رواق همدلی می شود و در همین راستا تاکنون از فعالان قرآنی در این طرح تجلیل شده است.









وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز طرح تلاوت نور ذیل رواق نور در حال اجرا است و به همین منظور یک صفحه از قرآن کریم توسط امام جماعت مسجد تلاوت می شود.








یونس زاده در خاتمه یادآور شد: یکی از برنامه های سلامت محور کانون باب الحوائج که درقالب طرح راهکار ۲ اجرا می شود، دوخت ماسک و توزیع در بین اهالی محله است و به همین منظور از ابتدای سال جاری تاکنون قریب یکهزار ماسک توزیع شده است.

پایان پیام/ 586